02:26

CHA CHA!

Nej, seriöst! Jag är verkligen övertrött nu, hade jag inte somnat förut hade jag ju förmodligen sovit nu. Det har jag inte tid med. Jag ska sy fast en ny clips till mitt löshår, den som sitter i nu är helt sönder och har varit det i drygt två månader nu. Jag har aldrig orkat / haft tid för att byta. Varför inte göra det halv tre på natten då?

Senare idag ska jag och Sara på en spelning på M15, vi åker mest dit för att se Sort by title och Våldtäckt men det spelar tydligen mer band också. Bl.a ett utav banden består ju utav alla emofails som hänger uppe på Ódentaket. Nej, nu ska man inte vara elak. (JO :@) Det blir nog nice.

Ja, nu ska jag börja sy och senare startar jag nog någon film och somnar. Om inte någon rolig person är vaken och smsar med mig. Men alla somnar ju alltid långt innan mig så lite sömn ska vi nog kunna ordna.

Vi hörs imorgon när jag vaknat. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0