16:e November.

Godmorgon!

Jag vaknade utav mig själv idag, eller kanske mer att Linus sprang runt och rotade i mitt rum. Just nu ligger han i min säng och sover, haha. Ska gå ner och göra iordning mitt hår och sedan ta bussen upp till tandläkaren. Beroende på när jag blir klar där ska jag ringa min bror så kör han mig direkt till BUP. Måste senast ta 09.58 bussen, men det tar la aldrig direkt en timme hos tandläkaren?

Jag är bakis och har ont i hela kroppen, kan knappt gå. Det var inte trevligt att bli väckt på söndagen utav Michaela som skriker att Louise's morsa är påväg upp ur trappuppgången. Hon vart inte glad, men Louise fick ett väldigt snällt straff tycker jag. En veckas utegångsförbud är inte så farlig tycker jag.

Nej, nu måste jag springa ner till och göra iordning mitt hår. Äckligt värt med bara två lektioner idag, undra om det var idag vi skulle redovisa i musiken ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0