19:14

Godkväll.

Jag låg och tänkte för mig själv. "Therese, du kommer somna nu och du kommer vara så arg när du vaknar!" Och det var precis det jag gjorde, fast när jag vaknade så var det för att Stefan ringde och väckte mig. Svinet vill ha ner mig till Steungsund. Men icek, tänkte inte. Jag orkar inte dessutom. Någon häromkring ska få roa mig denna helgen. (För övrigt drömde jag och vampyrer... Alexander var en vampyr som åt upp min vän, Josef! D: Fucking Twilight!)

Ska kolla om någon i familjen är hemma & sen ska jag ut och röka.

Kommentarer
Postat av: Thess

haha, jag blev lite förvånad av din text när jag läste den. Eftersom jag heter Therese och min pojkvän heter Stefan. Trodde först jag hade skrivit det :P



/ Thess

Analplugg @ bilddagboken

2009-11-09 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0