5:e November

God kväll!

Okej, nu har jag bestämt mig för att försöka att vara så aktiv som möjligt och samt kunna sköta min skola samtidigt. Jag kan ju knappt sköta skolan nu som det är, men jag ska lösa det här på ett eller annat sätt. Just nu har jag vänt mitt dygn och har inte kunnat sova riktigt på tre dagar, imorgon har jag bestämt mig för att jag måste till skolan! Jag får hämta saker att jobba hemma med, som jag vet att jag aldrig gör ändå. Men jag borde göra det!

I helgen kanske det blir ullared med Sara, Isabelle, Sara's storasyster och hennes vän! Om inte annat blir det la i slutet utav månaden då min mamma och syster ska åka dit. Sist gång jag var där gick allt mitt på 1400:- Undra om det blir mer den här gången tro? ;)

Påtal om min syster så ska vi på bio den 19:e November. Uppföljaren till Twilight, New moon. Jag såg Twilight inatt och den var skaplig. Jag förstår mig verkligen inte på alla f_12 som är stenkåta på Robert... vad-han-nu-än-heter-i-efternamn. Inte ett dugg snygg, men filmen var som sagt skaplig och jag går lätt med på uppföljaren!


19:e November, klockan 23:59!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0