6:e oktober.

Godmorgon!

Jag har varit vaken hela natten och ska nu börja göra mig iordning. Jag låg i sängen från elva till fyra, sedan tröttnade jag efter ha startat om Twilight tre gånger. Alla jag smsade med slocknade också, fanns ingenting kvar för mig att göra så jag gick vidare till datorn.

Som sagt, jag ska börja göra mig iordning och jag har tänkt ut en awesome outfit som just kom upp i hjärnan på mig när jag skrev det här. Egentligen skulle jag skriva att jag inte visste, men bara för det kom jag på en. Mönstrade leggings, jeansshort, vitt linne och en vit tunika över det. Blir nog kanon! Jag ska bara hitta de mönstrade leggingsen.... Min buss till skolan går inte förens 07:47 så jag har ju inte direkt så jättebråttom. ;) Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Tina

Erkänn att du har blivit Twilight-beroende!!

2009-11-06 @ 08:33:59
URL: http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0