Sömnbrist.

Hejsan!

Nu är jag hemma efter en hel dag i skolan. Dagen kunde ju inte börja bättre än att ha flygvärdinnan som vikarie som alltid ger oss någonting att jobba med som vi verkligen inte gör. Jag hatar henne brutalt. Istället för att sitta och bli frustrerad över henne så satt jag och skrattat åt mina klasskamrater som hade vattenkrig med små skålar som de kastade på varandra. Mycket trevligt. Hela dagen har rullat på galant för övrigt, jag har även krympt 7 mm, jag är nu 1.59.9 meter! :C

Just för idag har jag inga större planer förutom att inte somna, vi får se hur det går! Hoppas innerligt att någon ringer mig och vill umgås lite, förhoppningsvis inomhus för ute tänker jag då fan inte vara. Imorgon ska jag på en spelning på M15 om någon kär liten vän vill hänga med mig?

Tänkte kolla om ett nytt avsnitt har kommit ut med 'Inlåst' eller någon utav de andra serierna som jag följer på svtplay och tv4play. Bl.a smygtittar till nästa Andra avenyn avsnitt borde ju ha kommit ut nu, ett helt nytt avsnitt med Riverside med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0